Proktologija - Lečenje hemoroida Subotica

Proktologija i lečenje hemoroida

Proktologija je grana medicine koja se bavi dijagnozom, prevencijom i lečenjem oboljenja debelog creva, anusa i rektuma. Proktolozi su specijalisti koji se fokusiraju na različite probleme u ovom području, uključujući hemoroide, fisure, fistule, polipe i druge gastrointestinalne tegobe. Pravovremena dijagnoza i adekvatno lečenje proktoloških problema od suštinskog su značaja za očuvanje zdravlja pacijenata.

Lečenje hemoroida, u okviru proktologije, podrazumeva različite terapeutske pristupe. Ovi pristupi mogu uključivati konzervativne metode poput promene ishrane, primene lekova i vežbi, ali i intervencije kao što su gumeni prstenovi, skleroterapija, ili u težim slučajevima, hirurške procedure. Individualni pristup pacijentu uzimajući u obzir ozbiljnost simptoma, proktolozi se trude pružiti efikasno lečenje hemoroida kako bi poboljšali pacijentovo kvalitet života i smanjili nelagodnosti povezane sa ovim stanjem. Važnost konsultacije sa proktolozima leži u stručnom pristupu i mogućnosti da pacijenti dobiju odgovarajuću podršku i savete u vezi sa lečenjem hemoroida.

Zašto odabrati polikliniku Medic Subotica ukoliko imate problem sa hemoroidima, debelim crevom ili sa kilom?

Medic poliklinika ima najboljeg hiruga konsultanta u okolini, Dr Lehel Buranj, za laparoskopske operacije kile(hernia)i anorektalne bolesti kao što su hemorodi, sinus pilonidalis, polipi i karcinomi debelog creva. Doktor Lehel Buranj je hirurg sertifikovan i obučen od strane svetski priznatih stručnaka iz oblasti proktologije,za dijagnostiku i terapiju bolesti povezanih sa anusom, rektumom i debelim crevom.

Medic poliklinika u Subotici ima vrhunske i vešte hirurge, koji su edukovani u hirurškoj grani u lečenju anorektalnih bolesti korištenjem najnovijih metoda.Operativni tim Medic poliklinike poseduje sveobuhvatno znanje iz patologije, anatomije, fiziologije, dijagnoze i lečenja anorektalnih bolesti, abdominalnih stanja.Oni vrše trijažu za laparoskopiju hernie( kila),abdominoplastiku sa jednim horiztalnim rezom i druge intervencije koji se indikovano izvode u bolničkim uslovima.Proktolog je specijalista hirurgije sa fokusom na dijagnostikovanju i lečenju poremećaja debelog creva, rektuma i anusa. Konsultacija hirurga je neophodna kod složenih problema donjeg digestivnig trakta ili kada je potrebna operativna terapija.

Ako tražite dobrog stručnjaka hirurga u Vašoj blizini, u Subotici i okolini, možete nas nazvati i zakazati pregled za sledeće bolesti:

• Analna fistula
  • Pilonidalni sinus
  • Hemoridi-zlatna žila (nekada veoma bolni varikozitet ili otok, i upala vena u rektumu i anusu koji često i krvare)
  • analne fisure-neprirodne pukotine u anusu (analne pukotine)
  • abnormalne veze ili prolazi između rektuma ili drugog anorektalnog područja i površine kože (fistule)
  • teška stanja zatvora
  • fekalna inkontinencija
  • protruzija zidova rektuma kroz anus (rektalni prolaps)
  • lečenje teških poremećaja kolona, kao što je Crohnova bolest,
  • karcinom debelog creva i rektuma (kolorektalni karcinom)
  • repozicija prolapsa rektalnog područja
  • analni rak
  • bilo kakve povrede anusa
  • uklanjanje predmeta iz anusa
  • anoskopije
  • hemoroidektomija
  • trombektomija

Hirurgija poliklinike Medic Subotica nude najnovije u dijagnostici i lečenju poremećaja debelog creva, rektuma i anusa. Hirurški tim Medic poliklinike blisko sarađuje sa kolegama iz gastroenterologije, onkologije, radiološke onkologije, urologije i drugih specijalnosti kako bi osigurali da dobijete sveobuhvatnu, inovativnu negu i u bolnici.Hirurg konsultant Medic poliklinike Dr Lehel Buranj obavlja i minimalno invazivne endoskopske(laparoskopske) operacije.

Zakažite pregled već sada!

Pozovite nas na telefon +381 62 551 595.

Pozovi odmah
Zakažite pregled već sada!
Poliklinika Medic 062551595